fredag 4. oktober 2013

Da er jeg i gang

Da har jeg offisielt åpnet Quilteriet igjen.  Ikke som butikk, men som et kurshus.  Jeg vil gjerne lære flest mulig å få søm som hobby.  Så utrolig mange gode stunder kan loves når man har kommet over startfrustrasjonene  :-)  og kan kose seg og eksprimentere videre, både på egenhånd og videre på kurs.

Men...................... det finnes masse gode kurs og instruksjoner på nett også.  Jeg vil forsøke å samle en del her inne så du/dere alltid skal kunne finne inspirasjon og veien videre for å kunne skape selv.

I dag kom jeg over disse fargesterke og flotte stjernene.  Her kan du virkelig få brukt opp restene dine, eller trappe ned litt på antall stoff og få et roligere utrykk.


Er de ikke flotte?   Disse tror jeg at skal prøves på en av de nærmeste dagene.  Instruksjonene finner du HER.  Dette er en ny side for meg, men her skal jeg nok leke meg litt rundt.  Mye hyggelig å se her inn.  Siden heter Common Threads

Jeg håper du vil komme innom jevnlig.  Jeg vil virkelig jobbe for at siden skal være levende.  Gi meg veldig gjerne tilbakemeldinger, eller legg inn spørsmål.  Jeg svarer så fort jeg ser det eller har funnet svaret. 


2 kommentarer:

  1. Så flott med en samling av kurs og tips på bloggen! Gleder meg til fortsettelsen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du er innom Gudveig. Skal prøve å finne masse spennende, både for nye og "gamle" syersker :-)

      Slett